چین

ساخت وبلاگ

هتل کورتیارد ویو پکن چین

معرفی:هتل 4 ستاره کورتیارد ویو پکن در پایتخت چین قرار گرفته که به میدان Tiananmen و شهر ممنوعه دسترسی راحت دارد.این هتل اقامتی لوکس و با سرویس دهی کامل از مسافران تور چین پذیرایی میکند.کارکنان این هتل 4 ستاره 24 ساعته در حال خدمت رسانی به مسافران تور چین هستند تا رفاه و آرامش برای مسافران عزیز فراهم کنند.

تور لحظه آخری چین 

تور ارزان چین 

تور چین پاییز 97 

تور چین مهر 97 

تور چین نوروز 98

امکانات اتاق ها:تلویزیون LCD,اتاق نشیمن لوکس,رابط MP3,سییتم تهویه مطبوع,حمام با لوازم بهداشتی,تلوزیون,یخچال,میزکار مجهز برای مسافران تور چین فراهم شده تا اقامتی عالی در این هتل  4 ستاره را داشته باشند.

امکانات هتل:استخر سر پوشیده,اتاق های پاک و بدون دود سیگار,باغ,انبار بار و چمدان, پذیرش و تحویل سریع,خدمات تهیه بلیط ,مرکز تجارت,فکس و کپی, خانه داری,خشکشویی,صبحانه در اتاق,خدمات تورها

پیشنهاد ما:این هتل 4 ستاره در بهترین موقعیت پکن ساخته شده و به مراکز تفریحی چین نیز دسترسی راحت دارد.شما مسافران تور چین در هتل کورتیارد ویو پکن میتوانید اقامت خوبی را بگذرانید.

چین...
ما را در سایت چین دنبال می کنید

برچسب : هتل های 4 ستاره چین,هتل های لوکس چین,بهترین هتل های چین, نویسنده : admin chin بازدید : 256 تاريخ : يکشنبه 1 مهر 1397 ساعت: 16:26